خال یار
عـــــشــــق او تــــوی دلـــهای همه است Text Knydshq hearts love you all
لـــــذت در کنـــــــار دیــــــن ( هرگونه تبلیغات غیر دینی دراین وبلاگ ممنوع می باشد) The good things
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط م شجــــــعیان |

 

به نام عشق

 

سلام...می دونی سید! این روزا خیلی دلم هوای مسجد سهله رو کرده...

 

در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم

در انزوای خودم با تو عالمی دارم

به لطف قول وغزل قید قیل و قال زدم

کتاب حافظم از دست من کلافه شدست

چقدر آمدنت را چقدر فال زدم

غرور کاذب مهتاب ناگزیر شکست

همان شبی که برایش تورا مثال زدم

غزال من غزلم، محو خط و خال تو شد

چه شاعرانه بدون خطا به خال زدم

به قدر یک مژه بر هم زدن تورا دیدم

تمام حرف دلم را در این مجال زدم...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: